CarterTwins.org Forum

Welcome to the forum of the first-ever fansite dedicated to the country singers, the Carter Twins!
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 What we Love about Zach!!!!

Go down 
AuthorMessage
CarterTwins51709

avatar

Posts : 28
Points : 36
Join date : 2009-07-08
Age : 30
Location : Ohio

PostSubject: What we Love about Zach!!!!   Thu Jul 09, 2009 8:05 pm

ok i want to hear what you love about zach!!!!

I just love his Personality!! and he just so darn cute!!!!

Sorry we need another Topic other then pics lol so i started one lol!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/banjoalways
live.LAUGH.love.

avatar

Posts : 42
Points : 50
Join date : 2009-06-29
Age : 25

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Thu Jul 09, 2009 10:45 pm

kay, well it always makes me laugh when he gets babble-y in interviews.. haha like he'll go on and on and talk like really fast cuz he wants to get it all in Razz lol maybe no one else noticed this and i'll just look ridiculous.. but, yeah Smile
Back to top Go down
View user profile
CarterTwins51709

avatar

Posts : 28
Points : 36
Join date : 2009-07-08
Age : 30
Location : Ohio

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Thu Jul 09, 2009 10:51 pm

that is nice!! i like your reply thanks!!!!
yes i have noticed he does it during concerts to somtimes at least at mine he did lol Laughing !!!
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/banjoalways
live.LAUGH.love.

avatar

Posts : 42
Points : 50
Join date : 2009-06-29
Age : 25

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Thu Jul 09, 2009 10:52 pm

haha YESS!! im not crazy! .. at least not for that reason
Back to top Go down
View user profile
CarterTwins51709

avatar

Posts : 28
Points : 36
Join date : 2009-07-08
Age : 30
Location : Ohio

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Fri Jul 10, 2009 9:28 am

lol nope your not lol!!! dont forget to do Josh's Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/banjoalways
live.LAUGH.love.

avatar

Posts : 42
Points : 50
Join date : 2009-06-29
Age : 25

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Fri Jul 10, 2009 12:04 pm

haha thanks.
nope for sure.. i'll go do it right now
Back to top Go down
View user profile
CarterTwins51709

avatar

Posts : 28
Points : 36
Join date : 2009-07-08
Age : 30
Location : Ohio

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Tue Jul 14, 2009 11:08 am

Hey guys it's heather from Carter Twins Photobooth!

we are doing a Scrap book one for each Twins!
so in here we are going to add the comments that you say about Zach in the book so if you want to leave a post then please it will be put in the book so Lets get this book up and running!!

thanks so much for all who have posted already!

Heather<3
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/banjoalways
musicsuperfan



Posts : 18
Points : 20
Join date : 2009-07-14

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Wed Jul 15, 2009 6:34 am

I notice his awesome keyboard playing during heart like menphass(idk?) Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
CarterTwins13



Posts : 9
Points : 11
Join date : 2009-07-15
Age : 22
Location : New york

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Wed Jul 15, 2009 8:47 pm

He is soo adorable!
and he is the funniest person ever. <3.
Back to top Go down
View user profile
CarterTwins51709

avatar

Posts : 28
Points : 36
Join date : 2009-07-08
Age : 30
Location : Ohio

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Thu Jul 16, 2009 11:53 am

thanks guys this helps us alot thanks for the info!! oh and dont forget about josh's!!!!!
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/banjoalways
zachcarterlover

avatar

Posts : 49
Points : 65
Join date : 2009-03-17
Location : Wisconsin (the dariy state)

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Fri Jul 17, 2009 11:40 am

I LIKE HOW HE WILL JUST BLURT OUT THE RANNDOMEST ( IF THATS A WORD) THINGS
Back to top Go down
View user profile
CarterTwins13



Posts : 9
Points : 11
Join date : 2009-07-15
Age : 22
Location : New york

PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   Fri Jul 17, 2009 12:33 pm

zachcarterlover wrote:
I LIKE HOW HE WILL JUST BLURT OUT THE RANNDOMEST ( IF THATS A WORD) THINGS
haha yes. like in the live chats. just random :]
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: What we Love about Zach!!!!   

Back to top Go down
 
What we Love about Zach!!!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Fridays Cry-Love is a Fire
» Stone love vs Body Guard vs Innercity 94
» City Rock v Stone Love: Spanish Town, JA 1991
» Inner City vs Stone Love 1993
» Jah Love Muzik: Hagley Park Rd. New Years 1979. (Brigadier Jerry)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
CarterTwins.org Forum :: Carter Twins :: Zach-
Jump to: